Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.
Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.
Schrijf een reviewDeze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.
Ken er op de moment nog geen,ben ook nog maar een jaar aangesloten
De behulpzame en vooral vriendelijke mensen geven zeer goede service. Dit is heel lang geleden dat ik nog zo'n bankservice heb ondervonden.
De voorbije maand 2 x naar de klantendienst gebeld ivm een rekening van mijn oudere moeder. Beide interventies vielen op door de vriendelijkheid van de operatoren. Mijn moeder die erg angstig en onzeker is voor dit soort zaken werd ontzettend goed geholpen met heel veel aandacht en respect voor haar trager tempo. Zelden (nooit?) meegemaakt professionalisme van beide operatoren.
geen
Vriendelijke mensen, vlugge service
Keuze van voorwaarden voor een paswoord is te streng en niet variabel genoeg. Meer opties geven hoe de klant z'n password wil vormen. Na enkele maanden klant te zijn ging de rente al omlaag. Terwijl ze mij wel gelokt hebben met een betere rente. Er valt helaas niets meer aan te verdienen, enkel de banken verdienen eraan. MAW zet ik m'n geld op een veilige plek in een kluis (altijd beschikbaar, en er wordt niet meer geprofiteerd door de banken van m'n geld. - de tegenprestatie die wij krijgen (rente) is belachelijk laag. Het kost me geld om mn geld op de bank te laten + jullie kunnen er gratis gebruik van maken ... eeum logica???
Dag Tijl, bedankt voor je review van onze diensten. Onze voorwaarden voor het opstellen van een wachtwoord zijn inderdaad vrij streng, dat is net expres gedaan. Uiteindelijk gaat het om een beveiligde bankomgeving, dus willen we dat iedereen zo veilig mogelijk omgaat met zijn wachtwoord. We willen ook even duidelijk stellen dat wij nooit proberen klanten te 'lokken' met betere rentes: wij bieden gewoon altijd een zo goed mogelijke rente aan, soms dwingt de markt ons echter om te dalen. De stand van de rentes van de ECB speelt daarbij vaak een belangrijke rol. Daarbij, wij bieden zelfs nu nog altijd een rente die meerdere keren hoger is dan u bij de grootbanken kan vinden. Graag ook nog een laatste verduidelijking: het kost u bij NIBC Direct niets om te sparen aan een goede rente. U maakt dus zeker geen verlies op. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren.
Zeer hulpzaam en vriendelijk.
Voorlopig geen.
Klantendienst werkt vlug en correct. Renteopbouw wordt duidelijk weergegeven. Transacties worden quasi onmiddellijk uitgevoerd.
Toch de rente misschien ... Overschrijvingen binnen NIBC niet mogelijk tussen verschillende klanten.
Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.
Maak een afspraak
de rente is nog een van de hoogste,en je word met het gratis nr goed geholpen,indien je vragen hebt