Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Magdalena 18 augustus 2014

de rente is nog een van de hoogste,en je word met het gratis nr goed geholpen,indien je vragen hebt

Ken er op de moment nog geen,ben ook nog maar een jaar aangesloten

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Marc 08 augustus 2014

De behulpzame en vooral vriendelijke mensen geven zeer goede service. Dit is heel lang geleden dat ik nog zo'n bankservice heb ondervonden.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Bart 24 juli 2014

De voorbije maand 2 x naar de klantendienst gebeld ivm een rekening van mijn oudere moeder. Beide interventies vielen op door de vriendelijkheid van de operatoren. Mijn moeder die erg angstig en onzeker is voor dit soort zaken werd ontzettend goed geholpen met heel veel aandacht en respect voor haar trager tempo. Zelden (nooit?) meegemaakt professionalisme van beide operatoren.

geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Tijl 26 juni 2014

Vriendelijke mensen, vlugge service

Keuze van voorwaarden voor een paswoord is te streng en niet variabel genoeg. Meer opties geven hoe de klant z'n password wil vormen. Na enkele maanden klant te zijn ging de rente al omlaag. Terwijl ze mij wel gelokt hebben met een betere rente. Er valt helaas niets meer aan te verdienen, enkel de banken verdienen eraan. MAW zet ik m'n geld op een veilige plek in een kluis (altijd beschikbaar, en er wordt niet meer geprofiteerd door de banken van m'n geld. - de tegenprestatie die wij krijgen (rente) is belachelijk laag. Het kost me geld om mn geld op de bank te laten + jullie kunnen er gratis gebruik van maken ... eeum logica???

Logo Antwoord van nibcdirect.be

Dag Tijl, bedankt voor je review van onze diensten. Onze voorwaarden voor het opstellen van een wachtwoord zijn inderdaad vrij streng, dat is net expres gedaan. Uiteindelijk gaat het om een beveiligde bankomgeving, dus willen we dat iedereen zo veilig mogelijk omgaat met zijn wachtwoord. We willen ook even duidelijk stellen dat wij nooit proberen klanten te 'lokken' met betere rentes: wij bieden gewoon altijd een zo goed mogelijke rente aan, soms dwingt de markt ons echter om te dalen. De stand van de rentes van de ECB speelt daarbij vaak een belangrijke rol. Daarbij, wij bieden zelfs nu nog altijd een rente die meerdere keren hoger is dan u bij de grootbanken kan vinden. Graag ook nog een laatste verduidelijking: het kost u bij NIBC Direct niets om te sparen aan een goede rente. U maakt dus zeker geen verlies op. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door marc 16 juni 2014

Zeer hulpzaam en vriendelijk.

Voorlopig geen.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Cyriel 08 mei 2014

Klantendienst werkt vlug en correct. Renteopbouw wordt duidelijk weergegeven. Transacties worden quasi onmiddellijk uitgevoerd.

Toch de rente misschien ... Overschrijvingen binnen NIBC niet mogelijk tussen verschillende klanten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak