Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.
Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.
Schrijf een reviewDeze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.
In 2 jaar tijd van 3% rente naar 1,60%. Hoelang nog eer jullie aan de getrouwheidspremie zitten? Van de gewone rente schiet al niet veel meer over (nog 0,10%). Hoelang nog eer we moeten betalen om ons spaargeld op de bank te houden? Ik weet het, jullie kunnen dit niet verhelpen, het is overal zo, maar daarom niet minder frustrerend.
Enkel overschrijven naar een eigen tegenrekening
Bij de hoogste intresten op de mark( al stelt dit tegenwoordig ook al niet veel voor)
Paswoordcontrole zou beter een token vervangen worden zoals bij de andere banken
Op de website wordt geen duidelijk adres van de firma/bank vermeld.
DA 852-991-9 ??? postbus?
Dag Mark, Ons adres is zeer eenvoudig terug te vinden op onze website op de volgende URL: https://www.nibcdirect.be/nl/over-nibc-direct/praktisch/ Onze kantoren bevinden zich op de Koninsstraat 71, 1000 Brussel. De DA-code is er voor onze klanten die ons documenten per post willen sturen. Als je deze antwoordcode opschrijft als bestemmeling, moet je geen postzegel op je brief doen, wij betalen de kosten.
What you see is what you get. Fantastische klantendienst.
Alles
Geen
Gratis nummer voor klantendienst en vlot online bankieren.
prima bank, gevraagde rekening wordt snel geopend, bij vragen kun je contact opnemen via gratis telefoonnummer en de vraag wordt zeer snel opgepakt en beantwoord.
nog niet ontdekt
Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.
Maak een afspraak
- Gelukkig een mooie getrouwheidspremie, anders zou het, zoals
in de meeste banken, jammergenoeg niet veel zijn.
- Handig online banking
- Klantendienst héél vriendelijk en goede uitleg.