Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
379 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door FRANCINE 23 juli 2013

Heel vriendelijke personen aan de telefoon die u met veel geduld helpen.

Geen negatieve punten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door marc 16 juli 2013

Vlotte verwerking van verrichtingen.

Geen.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door raymond 28 juni 2013

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Dieter 26 juni 2013

Online banking is zeer basic. Zou opgefrist mogen worden.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door MARC VC 21 juni 2013

bank doet moelijk voor openen rekening, ident per post opgestuurd en geweigerd. Wat te doen indien men geen scantoestel heeft? Wanneer wij ID opsturen moet dit toch voldoende zijn. Graag reactie

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Anne 20 juni 2013

Heel vriendelijk personeel/ nooit lang wachten op aansluiting/ degelijke uitleg

Het uitprinten van uittreksels kan zeker nog verbeterd worden!

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak