Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
379 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door daan 21 augustus 2013

goede service en goede rente bij de hoogste van belgië

rente meermaals per jaar gedaald

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Herman 16 augustus 2013

ondanks de lage rente, toch bij de beste

voorlopig geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Mieke 14 augustus 2013

Beste
2 maal een poging gedaan om mijn identiteitsgegevens door te mailen en telkens krijg ik als antwoord, hoe het moet! Met duidelijke afbeeldingen.
Heb het door 2 verschillende fotokopieerapparaten gescand en doorgestuurd. Heb de laatste scan goed bekeken en de foto's van ID waren ok.

met vriendelijke groet

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Andre 12 augustus 2013

M Olivier, met mijn beste dank voor de degelijke en snelle hulp die ik van U heb ontvangen. Kan opnieuw on-line zonder problemen.
Gegroet.
Andre Allemeersch.

Geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Marc 05 augustus 2013

rente is iets hoger dan elders

Rente op de getrouwheidsspaarrekening is te laag. Op één jaar reeds 5 keer daling van de rente meegemaakt terwijl de rente bij de ECB reeds geruime tijd stabiel blijft. En de daling van de rente melden met de mededeling dat de rente steeds daalt terwijl dit niet waar is.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Patrick 02 augustus 2013

ik had een mailtje met enkele vragen gestuurd , hierop had ik binnen het uur een duidelijk antwoord.bij de hoogste in rente
verder goede service

( voorlopig ) geen

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak