Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door erik 15 oktober 2013

ik heb bij NIBC een makkelijk bereikbare internetspaarrekening
met een mooie opbrengst !
momenteel op de derde plaats bij Spaargids
zo bankier ik graag

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door bernard 14 oktober 2013

ik was mijn gebruikersnaam vergeten dan maar gebeld snel opgelost door vriendelijke jufvrouw

?

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Bart 04 oktober 2013

Rentestand

Administratieve afhandeling van openen rekening werd onprofessioneel afgehandeld.
Voorgestelde compensatie was ondermaats.
Na 1 week ben ik dus terug vertrokken en mijn rekening opnieuw gesloten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Alain 01 oktober 2013

Telefonisch info gevraagd, zeer vriendelijk en snel geholpen. Top

tot nog toe GEEN

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Luc 27 september 2013

Recent telefonische info gevraagd en weerom enkele dagen later herinnering van mijn gebruikersnaam: 2x zeer snel, perfect en zeer vriendelijk geholpen.
Idem bij de opening van 2 spaarrekeningen : probleemloos en snel.

Tot op heden : GEEN !

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Louis 17 september 2013

Ik vind het jammer dat er een tegenrekening moet zijn om geld door te storten. Mijn dochter wilde ook een rekening bij u openen maar is daarom ervan afgestapt.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak