Over NIBC

Wat vinden klanten van NIBC?

Upload form

Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.

8,2 / 10
380 reviews van klanten Dit is de totale gemiddelde score van alle Nederlandstalige en Franstalige beoordelingen op 5 verschillende criteria.

Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.

Schrijf een review

Deze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.

Wat onze klanten vinden van ons:

Avatar
Beoordeling door Jef 18 november 2013

Een goed rentetarief , gekoppeld aan een snelle en correcte afhandeling van de transacties. Veilig ook, omdat stortingen verlopen via mijn persoonlijke rekening bij mijn andere bank.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Noël 18 november 2013

De rente was voor kort aanzienlijk.Dit was ook de reden om mijn geld bij deze bank te parkeren.

Ik vind het spijtig dat na één jaar de rente zo gedaald is.Ik begon mij af te vragen of dit vooraf bepaald was. Sorry hoor.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Stjn 18 november 2013

Algemeen zeer tevreden van NIBC.
Het openen van de spaarrekening verliep vlot en zonder problemen.
Ik heb de klantendienst nog niet nodig gehad, maar hoor wel positieve ervaringen van andere gebruikers.
Rente is hoog, maar volgt wel de dalende trend, zoals die van andere banken
Zeer veilige internetrekening aangezien er enkel teruggestort kan worden naar je eigen gekoppelde rekening.

Toch enige punten die nog beter kunnen:
- geen Android app voor gsm/tablet
- het is momenteel niet mogelijk om tussen eigen NIBC rekeningen geld over te schrijven.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Kris 18 november 2013

hoogste spaarrente in belgië

Je kan geen geld overzetten tussen je verschillende spaarrekeningen bij nibc.. Je moet dus het geld altijd eerst naar je tegenrekening storten.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door Steven 12 november 2013

Rente nog altijd goed tov andere banken

Inlog online werkt niet goed

Logo Antwoord van NIBC Direct

Dag Steven, Als je problemen hebt met het inloggen, mag je altijd onze klantendienst gratis contacteren. Zij helpen je met plezier verder.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Avatar
Beoordeling door martin 08 november 2013

ben al enige jaren bij nibc en de bank is altijd al bij de hoogste rentes geweest ,een vlotte afhandeling voor het overplaatsing van uw geld. In een dag staat uw geld op een andere bank.

sinds een maand is de rente naar beneden gegaan.

Rente

Transparantie

Klantendienst

Online banking

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak