Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.
Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.
Schrijf een reviewDeze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.
Doorsturen van code via sms kan beter, aangezien die code maar even geldig blijft
Behulpzame mensen aan de telefoon.
Goede rentevoeten.
Dat men termijnrekeningen slechts de dag zelf kan afsluiten. Als ik bvb een vervaldag heb op 01/01 dan kan ik niet op voorhand een bestelling doen voor deze datum. Da's wel vervelend tijdens verlof...
Klantvriendelijk en duidelijk
Website zie er wat goedkoop en kinderlijk uit, ziet er niet uit dat dit een online bank is. Denk dat men daarmee veel potentiele klanten afschrikt.
Beste Kurt, we streven ernaar om de website zo transparant en zo eenvoudig mogelijk te houden. We betreuren het dan ook dat dit voor jou wat goedkoop en kinderlijk overkomt. Toch bedankt voor de goede score; blijkbaar apprecieer je wel onze service.
zie hierboven
niet meer de hjoogste rente
alles wordt duidelijk vermeld,maar als de rente blijft zakken zoek ik alternativen
spijtig dat de rente dalingen steeds sneller op elkaar volgen,en afschriften afdrukken geeft soms wel problemen
Ik ben sinds meer dan een jaar klant bij NIBC en zeer tevreden.
Zeer veilig is het feit dat er enkel naar de referentierekening terug KAN overgeschreven worden. Dus enkel naar de rekening die gebruikt werd om de NIBC-rekening te spijzen ! (Lees: naar jouw vertrouwde rekening bij een andere bank ).Zeer veilig volgens mij.
Niet handig is enkel dat men niet kan overschrijven naar de verschillende spaarrekeningen onderling, en eerst terug naar de referentierekening dient over te schrijven. Bijvoorbeeld om van de getrouwheidsspaarrekening naar de gewone spaarrekening over te schrijven. Het verlies aan rente kost op deze manier ongeveer €5 per dag / per €100000. Maar er wordt aan gewerkt heb ik begrepen. Zou rond de jaarwisseling verholpen zijn.
Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.
Maak een afspraak
goede rentetarieven in tijden van crisis