Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees hieronder de beoordelingen van klanten en ontdek wat hun ervaring is met NIBC.
Ben je ook tevreden van onze diensten? Of heb je misschien aanbevelingen voor NIBC? Schrijf ook een review.
Schrijf een reviewDeze beoordelingen gaan over de ervaring van onze klanten met NIBC als spaarbank, niet over hun ervaring met een van onze spaarproducten.
geen
Mooie rente!
Website = to the point
regelmatige info over rente situatie
Nog geen gevonden...
Ik vraag mij wel af of het eenvoudig inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord wel degelijk als zeer veilig mag beschouwd worden, zeker in vergelijking met de meeste andere beken waar meestal kaartlezers worden gebruikt.
Beste Patric, veiligheid is bij ons prioriteit; daarom zijn er naast de gebruikersnaam en wachtwoord, nog 3 andere niveaus waarop uw gegevens en geld beveiligd worden. Ten eerste zijn er de gratis SMS-codes. Handelingen in de beveiligde omgeving moet u steeds bevestigen met een unieke SMS-code. Ten tweede kunnen uitgaande stortingen alleen naar de tegenrekening gaan, uw geld blijft dus altijd in uw handen. Ten slotte is er nog de beveiligde verbinding (SSL) tussen uw computer en NIBC Direct; digitale informatie wordt versleuteld verzonden.
Mooie rentevoeten in verhouding met de tarieven aangeboden door de grootbanken voor eenvoudige spaarproducten.
Nihil
Rente tot nu goed, hopelijk blijft dit ook zo in 2014
Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.
Maak een afspraak
Vorig jaar zijn we gestart met 2 internet-banken, zelfde aanvangsvoorwaarden, maar na 1 jaar is de rente door NIBC uitgekeerd, het dubbele van de andere bank (Fortuneo).