NIBC is een online spaarbank van Nederlandse origine die uitstekende spaarproducten biedt. Transparantie en gebruiksgemak zijn daarbij altijd het uitgangspunt. We doen niet mee aan tijdelijke instaprentes, maar we streven ernaar je simpelweg altijd een voordelige rente te bieden. Niet alleen als je een nieuwe klant bent, maar ook lang daarna. Iedereen krijgt dezelfde sterke rente, dat is toch gewoon eerlijker?
Elke dag geven onze mensen het beste van zichzelf om je een super service te geven. We stellen ze aan je voor.
Customer Care
Met veel plezier help ik onze klanten verder bij het beheer van hun spaarrekeningen en geef ik advies over hun spaargeld. Ik blijf luisteren naar de klant en blijf in elke situatie geduldig. Het is fijn om in zo'n dynamisch en autonoom team te werken. Als jij tevreden bent, dan ben ik dat ook.
info@nibc.beCustomer care
Als medewerker van de klantendienst, zorg ik ervoor dat je vragen zo goed mogelijk beantwoord worden. Dit kan zowel per telefoon als per e-mail. Ken ik niet meteen het antwoord op je vraag, dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste dienst terecht komt en volg ik dit met plezier voor je op!
info@nibc.beCustomer care
Je tegenrekening wijzigen? Je gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer je ons belt of e-mailt, is de kans groot dat je mij aan de lijn krijgt of een reactie op je e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook je eerste aanspreekpunt om je verder te helpen. Mijn doel is om je snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?
info@nibc.beCustomer care
Wanneer je ons belt of e-mailt, is de kans groot dat je mij aan de lijn krijgt of een reactie op je e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook het eerste aanspreekpunt om je verder te helpen.
info@nibc.beBusiness support
Wanneer je ons een vraag stelt waar we je niet meteen een pasklaar antwoord op kunnen geven, komt je vraag bij mij terecht. Samen met mijn collega’s zoek ik een antwoord op die vraag, waarbij het van belang is dat je zo snel mogelijk een antwoord krijgt én dat antwoord bovendien volledig en correct is.
alain.dargent@nibc.comHoofd NIBC België
Als hoofd van NIBC zorg ik er voor dat je beroep kan doen op een gedreven team van experts: hoe goed word je geholpen door onze service medewerkers? Vind je je weg op onze website en in de beveiligde bankomgeving? Ben je in het algemeen tevreden over NIBC? Het team aansporen om antwoorden en oplossingen te vinden, zodat jij als klant de best mogelijke spaarervaring hebt - dat is mijn doel.
ann.merckx@nibc.comOnline marketeer
Een online spaarbank die geen website heeft, wat een idee. Mijn taak bestaat erin om te zorgen dat de website van NIBC aan jouw behoeften en wensen voldoet, dat de informatie helder en correct is, en dat je je weg snel en gemakkelijk vindt naar je doel. Jouw gebruikservaring staat bij ons op nummer 1.
katrien.van.den.acker@nibc.comOffice manager, Proces en Procedures manager
Het administratief en organisatorisch reilen en zeilen bij NIBC in perfecte banen leiden zodat mijn collega’s zich volledig op jou kunnen richten om je een aangename en feilloze klantervaring te bieden: daarvoor zorg ik. Daarnaast ontferm ik mij over het in kaart brengen van de processen en bekijk ik waar en hoe we deze kunnen optimaliseren. Met telkens één doel voor ogen: onze klanten een goede ervaring bieden.
hilde.verzele@nibc.comLegal and Compliance Advisor
Als Legal & Compliance Advisor bij NIBC is mijn primaire focus om ervoor te zorgen dat alle juridische aspecten van je spaarrekening volledig in lijn zijn met de huidige wetgeving. Zoals je misschien wel weet gelden er in de financiële sector een hele resem aan regels waaraan banken moeten voldoen. Algemeen is dit gekend onder de term ‘compliance’. Bij NIBC kijken we niet gewoon de kat uit de boom, maar gaan we proactief handelen om te voldoen aan de nieuwste vereisten, zodat jouw spaargeld veilig en zeker is.
lars.vandecasteele@nibc.comBusiness Support
Om je een kwaliteitsservice te bieden, zorg ik ervoor dat je dossier vanuit operationeel perspectief optimaal beheerd wordt. Samen met het hele team streven we ernaar om het vertrouwen dat je in ons stelt waar te maken.
diane.kibibi@nibc.comHeb je een vraag of een probleem dat je liever in persoon bespreekt? Dan ben je op afspraak welkom op ons kantoor in Brussel - tijdens onze kantoren, op dinsdag of vrijdag.
Stuur een e-mail naar info@nibc.be om een afspraak in te plannen.